trött tjej skriver

Jag är fett rebell, jag är astrött men är vaken ändå och klockan är.......00:18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har kommit på en sak. Jag kommer dö singel, ogift, steril, ensam och ful. Jag är helt bombis superduper säker på det. Men men det ska bli kul. Ser fram emot det.
Aaaaaj nu fick jag magkramper, asså åh vad jobbig min kropp ska vara. Kan inte jag bara vara normal som alla andra. Fett random egentligen att just JAG ska vara tvungen att behöva ha ont överallt hela tiden, ätstörningar, problem med andning, cp-tandställning och ha 4 operationer framför mig. Stackars mig lixåm. Hehe.
VAFAN!?! Det är fredag imorn, loooooooooooooooveeeeeeeeee liiiiiiiiiifeeeeeeeee!!!!
Här är en porrbild på mig från London. Brukar inte vika ut mig så mycket men hehe, jag kände att nej nu var det dags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för typ av ätstörning har du? Hur började det? Har det blivit bättre? :(

2012-07-25 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0