så här är det

Hej bloggen. Som ni ser har jag raderat alla inlägg för av någon anledning tyckte jag att det kändes bra nu såhär på kvällskvisten. Nej men helt ärligt så var det bara en massa töntigt gamla inlägg som inte hade något syfte att vara här på min extremt coola och bra blogg så dom fick dra.

Jag tvingar ingen att läsa mig blogg för självklart är den inte intressant för någon, men jag tänker blogga för jag tycker det är kul, och det blir la nice att se tillbaka någon gång i framtiden och tänka nejmen shit va kul jag var.

Amen bra då har vi den saken avklarad och ur världen liksom.

Jag ligger i sängen och är trött som en hårig penis så jag ska nog sova nu. Imorgon är det skola men jag tänker bara sova på lektionerna för vi har typ ändå inget att göra nu på slutet. Och på måndag ska alla vi nior på vildmarksvecka. Det borde inte heta vecka för det är inte ens i en vecka, det är typ två nätter, daah? Ja men då kommer vi vara någonstans vid nån skog och paddla i 8 timmar, tälta osv. Kommer bli kul och jobbigt. 

Fast nu ska lilla jag sova. Hoppas nån vill hänga med mig i solen imorn efter skolan. För det vill jag. Hejdo.

Lyssnar på denna just nu. Fanken vad längesen. Den kommer aldrig sluta vara fin och bra och mysig och sorglig och bäst.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0