24 maj

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!
Jag kom hem precis från skolan, halvdag så det e najs bror. Klockan är fucking bara 12 och jag har en hel dag framför mig. Hihi åh vad jag älskar livet och vädret.
Tänkte sätta mig på balkongen med lite glass och måla naglarna. Fett mysig tjej. 
Senare går jag väl ut och möter nån förhoppningsvis.
Idag fyller världens bästa skapelse år också! Anna Vera Alexandra Kaldal Lörstad. Min barndomsvän, mitt allt!
Vi har känt varandra hela våra liv, vi har växt upp tillsammans och gått igenom allt tillsammans. Ingen kommer nog någonsin förstå hur mycket denna lilla flicka betyder för mig. 
Idag fyller hon 16 år och jag är så stolt över henne. Att få se henne växa upp och mogna till den hon är idag har varit ett extreeeemt kul äventyr! Alla borde ha en sån vän som hon. Hon har nog det bästa livet en människa kan ha. Pojkvän, familj, hund, många vänner, och dansen. Grattis i alla fall världens bästa vän!
Älskar dig mest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0